Losowy obraz

PA030035.JPG
powered_by.png, 1 kB
Aktualności !!! arrow Kącik artystyczny arrow Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń
Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń

Przykłady ćwiczeń realizowanych w programie do tworzenia trójwymiarowej grafiki wektorowej Blender od wer.2.5

Filtruj     Kolejność     Pokaż # 
Data Tytuł pozycji Autor Odsłony
07.06.2012. 7a. Modelowanie rakiety - animacja Marek M. 485
02.02.2012. 7. Modelowanie rakiety ... Marek M. 443
01.02.2012. 6. Modelowanie krętych schodów Marek M. 395
31.12.2011. 5a. Zastawa stołowa. Przydzielanie materiałów i tekstur... Marek M. 309
31.12.2011. 5. Zastawa stołowa. Modelowanie przez toczenie kształtki ... Marek M. 300
26.11.2011. 4. Lampki choinkowe. Modelowanie, materiały żarzące się i przeźroczyste. Marek M. 360
25.11.2011. 3. Logo. Praca z krzywymi Beziera - budowanie, modelowanie. Marek M. 314
24.11.2011. 2g. Grzybki. Przygotowanie środowiska: tło, mgła, gwiazdy... Marek M. 297
23.11.2011. 2f. Grzybki. Przygotowanie środowiska: kamery, renderingu Marek M. 281
22.11.2011. 2e. Grzybki. Przygotowanie i przydzielanie tekstur Marek M. 309
22.11.2011. 2d. Grzybki. Przygotowanie oświetlenia sceny Marek M. 318
22.11.2011. 2c. Grzybki. Praca na warstwach, powielanie obiektów, edycja proporcjonalna... Marek M. 535
21.11.2011. 2b. Grzybki. Przydzielanie materiałów dla obiektu. Marek M. 390
18.11.2011. 2a. Grzybki. Grupowanie wierzchołków w pracy z siatkami. Marek M. 418
17.11.2011. 2. Grzybki.Praca z obiektami i ich siatkami - podstawy modelowania. Marek M. 484
13.11.2011. 1. Dostosowanie układu okien do własnych potrzeb. Marek M. 297
 
««  start « poprz. 1 nast.  » koniec »»
Pozycje :: 1 - 16 z 16
© 2018 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.