Losowy obraz

cyrk2014_06.jpg
powered_by.png, 1 kB
Aktualności !!! arrow Kącik artystyczny arrow Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń
Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń

Przykłady ćwiczeń realizowanych w programie do tworzenia trójwymiarowej grafiki wektorowej Blender od wer.2.5

Filtruj     Kolejność     Pokaż # 
Data Tytuł pozycji Autor Odsłony
07.06.2012. 7a. Modelowanie rakiety - animacja Marek M. 996
02.02.2012. 7. Modelowanie rakiety ... Marek M. 990
01.02.2012. 6. Modelowanie krętych schodów Marek M. 921
31.12.2011. 5a. Zastawa stołowa. Przydzielanie materiałów i tekstur... Marek M. 865
31.12.2011. 5. Zastawa stołowa. Modelowanie przez toczenie kształtki ... Marek M. 832
26.11.2011. 4. Lampki choinkowe. Modelowanie, materiały żarzące się i przeźroczyste. Marek M. 890
25.11.2011. 3. Logo. Praca z krzywymi Beziera - budowanie, modelowanie. Marek M. 872
24.11.2011. 2g. Grzybki. Przygotowanie środowiska: tło, mgła, gwiazdy... Marek M. 873
23.11.2011. 2f. Grzybki. Przygotowanie środowiska: kamery, renderingu Marek M. 828
22.11.2011. 2e. Grzybki. Przygotowanie i przydzielanie tekstur Marek M. 856
22.11.2011. 2d. Grzybki. Przygotowanie oświetlenia sceny Marek M. 871
22.11.2011. 2c. Grzybki. Praca na warstwach, powielanie obiektów, edycja proporcjonalna... Marek M. 1059
21.11.2011. 2b. Grzybki. Przydzielanie materiałów dla obiektu. Marek M. 951
18.11.2011. 2a. Grzybki. Grupowanie wierzchołków w pracy z siatkami. Marek M. 997
17.11.2011. 2. Grzybki.Praca z obiektami i ich siatkami - podstawy modelowania. Marek M. 1016
13.11.2011. 1. Dostosowanie układu okien do własnych potrzeb. Marek M. 806
 
««  start « poprz. 1 nast.  » koniec »»
Pozycje :: 1 - 16 z 16
© 2024 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.