Losowy obraz

bal2014_05.jpg
powered_by.png, 1 kB
Aktualności !!! arrow Kącik artystyczny arrow Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń
Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń

Przykłady ćwiczeń realizowanych w programie do tworzenia trójwymiarowej grafiki wektorowej Blender od wer.2.5

Filtruj     Kolejność     Pokaż # 
Data Tytuł pozycji Autor Odsłony
07.06.2012. 7a. Modelowanie rakiety - animacja Marek M. 983
02.02.2012. 7. Modelowanie rakiety ... Marek M. 969
01.02.2012. 6. Modelowanie krętych schodów Marek M. 900
31.12.2011. 5a. Zastawa stołowa. Przydzielanie materiałów i tekstur... Marek M. 844
31.12.2011. 5. Zastawa stołowa. Modelowanie przez toczenie kształtki ... Marek M. 812
26.11.2011. 4. Lampki choinkowe. Modelowanie, materiały żarzące się i przeźroczyste. Marek M. 874
25.11.2011. 3. Logo. Praca z krzywymi Beziera - budowanie, modelowanie. Marek M. 856
24.11.2011. 2g. Grzybki. Przygotowanie środowiska: tło, mgła, gwiazdy... Marek M. 855
23.11.2011. 2f. Grzybki. Przygotowanie środowiska: kamery, renderingu Marek M. 809
22.11.2011. 2e. Grzybki. Przygotowanie i przydzielanie tekstur Marek M. 838
22.11.2011. 2d. Grzybki. Przygotowanie oświetlenia sceny Marek M. 852
22.11.2011. 2c. Grzybki. Praca na warstwach, powielanie obiektów, edycja proporcjonalna... Marek M. 1040
21.11.2011. 2b. Grzybki. Przydzielanie materiałów dla obiektu. Marek M. 931
18.11.2011. 2a. Grzybki. Grupowanie wierzchołków w pracy z siatkami. Marek M. 972
17.11.2011. 2. Grzybki.Praca z obiektami i ich siatkami - podstawy modelowania. Marek M. 998
13.11.2011. 1. Dostosowanie układu okien do własnych potrzeb. Marek M. 787
 
««  start « poprz. 1 nast.  » koniec »»
Pozycje :: 1 - 16 z 16
© 2024 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.