Losowy obraz

okr_2013_36.jpg
powered_by.png, 1 kB
Aktualności !!! arrow Kącik artystyczny arrow Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń
Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń

Przykłady ćwiczeń realizowanych w programie do tworzenia trójwymiarowej grafiki wektorowej Blender od wer.2.5

Filtruj     Kolejność     Pokaż # 
Data Tytuł pozycji Autor Odsłony
07.06.2012. 7a. Modelowanie rakiety - animacja Marek M. 489
02.02.2012. 7. Modelowanie rakiety ... Marek M. 447
01.02.2012. 6. Modelowanie krętych schodów Marek M. 399
31.12.2011. 5a. Zastawa stołowa. Przydzielanie materiałów i tekstur... Marek M. 313
31.12.2011. 5. Zastawa stołowa. Modelowanie przez toczenie kształtki ... Marek M. 304
26.11.2011. 4. Lampki choinkowe. Modelowanie, materiały żarzące się i przeźroczyste. Marek M. 364
25.11.2011. 3. Logo. Praca z krzywymi Beziera - budowanie, modelowanie. Marek M. 319
24.11.2011. 2g. Grzybki. Przygotowanie środowiska: tło, mgła, gwiazdy... Marek M. 301
23.11.2011. 2f. Grzybki. Przygotowanie środowiska: kamery, renderingu Marek M. 285
22.11.2011. 2e. Grzybki. Przygotowanie i przydzielanie tekstur Marek M. 314
22.11.2011. 2d. Grzybki. Przygotowanie oświetlenia sceny Marek M. 324
22.11.2011. 2c. Grzybki. Praca na warstwach, powielanie obiektów, edycja proporcjonalna... Marek M. 545
21.11.2011. 2b. Grzybki. Przydzielanie materiałów dla obiektu. Marek M. 394
18.11.2011. 2a. Grzybki. Grupowanie wierzchołków w pracy z siatkami. Marek M. 422
17.11.2011. 2. Grzybki.Praca z obiektami i ich siatkami - podstawy modelowania. Marek M. 488
13.11.2011. 1. Dostosowanie układu okien do własnych potrzeb. Marek M. 301
 
««  start « poprz. 1 nast.  » koniec »»
Pozycje :: 1 - 16 z 16
© 2018 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.