Losowy obraz

okr_2013_16.jpg
powered_by.png, 1 kB
Aktualności !!! arrow Kącik artystyczny arrow Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń
Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń

Przykłady ćwiczeń realizowanych w programie do tworzenia trójwymiarowej grafiki wektorowej Blender od wer.2.5

Filtruj     Kolejność     Pokaż # 
Data Tytuł pozycji Autor Odsłony
07.06.2012. 7a. Modelowanie rakiety - animacja Marek M. 545
02.02.2012. 7. Modelowanie rakiety ... Marek M. 513
01.02.2012. 6. Modelowanie krętych schodów Marek M. 460
31.12.2011. 5a. Zastawa stołowa. Przydzielanie materiałów i tekstur... Marek M. 370
31.12.2011. 5. Zastawa stołowa. Modelowanie przez toczenie kształtki ... Marek M. 372
26.11.2011. 4. Lampki choinkowe. Modelowanie, materiały żarzące się i przeźroczyste. Marek M. 423
25.11.2011. 3. Logo. Praca z krzywymi Beziera - budowanie, modelowanie. Marek M. 382
24.11.2011. 2g. Grzybki. Przygotowanie środowiska: tło, mgła, gwiazdy... Marek M. 360
23.11.2011. 2f. Grzybki. Przygotowanie środowiska: kamery, renderingu Marek M. 351
22.11.2011. 2e. Grzybki. Przygotowanie i przydzielanie tekstur Marek M. 371
22.11.2011. 2d. Grzybki. Przygotowanie oświetlenia sceny Marek M. 385
22.11.2011. 2c. Grzybki. Praca na warstwach, powielanie obiektów, edycja proporcjonalna... Marek M. 605
21.11.2011. 2b. Grzybki. Przydzielanie materiałów dla obiektu. Marek M. 460
18.11.2011. 2a. Grzybki. Grupowanie wierzchołków w pracy z siatkami. Marek M. 483
17.11.2011. 2. Grzybki.Praca z obiektami i ich siatkami - podstawy modelowania. Marek M. 540
13.11.2011. 1. Dostosowanie układu okien do własnych potrzeb. Marek M. 346
 
««  start « poprz. 1 nast.  » koniec »»
Pozycje :: 1 - 16 z 16
© 2019 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.