Losowy obraz

okrojone37.jpg
powered_by.png, 1 kB
Aktualności !!! arrow Kącik artystyczny arrow Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń
Grafika komp. Blender - przyk.ćwiczeń

Przykłady ćwiczeń realizowanych w programie do tworzenia trójwymiarowej grafiki wektorowej Blender od wer.2.5

Filtruj     Kolejność     Pokaż # 
Data Tytuł pozycji Autor Odsłony
07.06.2012. 7a. Modelowanie rakiety - animacja Marek M. 468
02.02.2012. 7. Modelowanie rakiety ... Marek M. 427
01.02.2012. 6. Modelowanie krętych schodów Marek M. 379
31.12.2011. 5a. Zastawa stołowa. Przydzielanie materiałów i tekstur... Marek M. 292
31.12.2011. 5. Zastawa stołowa. Modelowanie przez toczenie kształtki ... Marek M. 285
26.11.2011. 4. Lampki choinkowe. Modelowanie, materiały żarzące się i przeźroczyste. Marek M. 345
25.11.2011. 3. Logo. Praca z krzywymi Beziera - budowanie, modelowanie. Marek M. 299
24.11.2011. 2g. Grzybki. Przygotowanie środowiska: tło, mgła, gwiazdy... Marek M. 283
23.11.2011. 2f. Grzybki. Przygotowanie środowiska: kamery, renderingu Marek M. 265
22.11.2011. 2e. Grzybki. Przygotowanie i przydzielanie tekstur Marek M. 289
22.11.2011. 2d. Grzybki. Przygotowanie oświetlenia sceny Marek M. 304
22.11.2011. 2c. Grzybki. Praca na warstwach, powielanie obiektów, edycja proporcjonalna... Marek M. 517
21.11.2011. 2b. Grzybki. Przydzielanie materiałów dla obiektu. Marek M. 375
18.11.2011. 2a. Grzybki. Grupowanie wierzchołków w pracy z siatkami. Marek M. 402
17.11.2011. 2. Grzybki.Praca z obiektami i ich siatkami - podstawy modelowania. Marek M. 469
13.11.2011. 1. Dostosowanie układu okien do własnych potrzeb. Marek M. 281
 
««  start « poprz. 1 nast.  » koniec »»
Pozycje :: 1 - 16 z 16
© 2018 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.