Losowy obraz

W Karkonoszach Utwórz PDF Drukuj Poleć znajomemu
Autor: Olszowa K.
15.07.2008.

W dniach od 3 do 8 czerwca 2008 r. byliśmy na wycieczce w Karpaczu. Z Tczewa do Jeleniej Góry podróżowaliśmy pociągiem, a następnie do Karpacza - autokarem. Podróż była przyjemna. Po przyjeździe na miejsce zostaliśmy zakwaterowani w ośrodku wypoczynkowym "Leśny Dwór". Z okien mogliśmy podziwiać panoramę Karpacza. Pierwszego dnia pojechaliśmy na wycieczkę autokarową po Kotlinie Jeleniogórskiej. Zwiedziliśmy zamek Chojnik i podziwialiśmy piękne wodospady Szklarki i Kamieńczyka. Następnego dnia weszliśmy niebieskim szlakiem na Śnieżkę, schodziliśmy przez schroniska górskie: Strzechę Akademicką i Samotnię. Widoki, które mogliśmy podziwiać w czasie tej wędrówki, były wspaniałe. Trzeciego dnia pojechaliśmy do Skalnego Miasta w Adrspach (w Czechach). Niektórzy pierwszy raz przekroczyli granicę Polski. Przewodnik bardzo interesująco opowiadał nam o niepowtarzalnych formach skalnych z piaskowca, które tworzyły to wspaniałe "miasto". Pływaliśmy też tratwą po jeziorku. Kiedy staliśmy przy wodospadzie, prosiliśmy Karkonosza, aby dał nam więcej wody. Duch Karkonoszy spełnił nasze życzenie. Ostatniego dnia zwiedzaliśmy sztolnię kopali Uranu w Kowarach. Zobaczyliśmy, w jak ciężkich warunkach pracowali górnicy. Podziwialiśmy również miniatury zabytków Dolnego Śląska w Parku Miniatur w Kowarach. Pałace, klasztory, kościoły i starówki miast dolnośląskich zostały dokładnie odwzorowane w skali od 1:25. Była to wspaniała wycieczka. Nikt nie miał czasu się nudzić. Wielu z nas po raz pierwszy było w Karkonoszach. Z pewnością długo będziemy wspominać tę wycieczkę.
Uczestnicy wycieczki: - uczniowie: Kasia Kowalczyk, Dominika Bahr, Patrycja Pilarska, Michał Szatkowski, Przemek Burdzel, Daria Mischke, Oliwia Liebrecht, Julita Burdzel, Magda Stromska, Ala Daniec, Patryk Cysarz, Kamil Chraniuk, Piotr Orłowski, Remigiusz Wensierski, - opiekunowie: p. K. Kulas, p. M. Celej, p. K. Olszowa i p. B. Ptak.

« poprzedni artykuł   następny artykuł »
© 2024 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.