Losowy obraz

Autor: Trawicka M.
25.06.2010.

WYCIECZKA DO SOLCA KUJAWSKIEGO

Dnia 21 maja 2010r. o godzinie 7:00 uczniowie klasy II i III szkoły podstawowej wyruszyli na swoją wycieczkę klasową do Solca Kujawskiego , by zwiedzić ”Jura Park”. Po długiej podróży , gdy dotarliśmy na miejsce od razu ruszyliśmy na trasę , gdzie po opowieściach przewodnika mogliśmy podziwiać dinozaury w naturalnej wielkości. Trasa rozpoczęła się od dinozaurów które żyły najwcześniej . Okazy były imponujących rozmiarów. Byliśmy nimi zachwyceni. Potem zwiedziliśmy muzeum prehistorii . Widzieliśmy wspaniałego mamuta , odciski roślin i zwierząt na kamieniach itp. Następnie udaliśmy się na posiłek , który zjedliśmy w restauracji na wodzie. Po posiłku czas na zabawę. Bawiliśmy się na wspaniałym placu zabaw. Na koniec czekał na nas park rozrywki. Każdy wybrał sobie atrakcje dla siebie: skutery wodne, samochodziki, karuzela, kolejka górska, trampolina. Wreszcie kupiliśmy pamiątki, zrobiliśmy zdjęcia pamiątkowe. Udaliśmy się w drogę powrotną. Pod szkołę zajechaliśmy o 19:00 szczęśliwi i zmęczeni. Opiekę sprawowały panie: M. Trawicka, K. Olszowa, W. Czarnecka i K. Kulas.

Zapraszamy
do galerii !!!

« poprzedni artykuł   następny artykuł »
© 2024 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.