Losowy obraz

powered_by.png, 1 kB

Aktualności !!!
Podsumowanie Zbiórki Kasztanów ...
09.07.2014.

23 czerwca 2014 roku odbył się apel, na który przybyli przedstawiciele Koła Łowieckiego „Ryś” w Gdańsku. Celem ich wizyty było podsumowanie Zbiórki Kasztanów i wręczenie nagród.
          Gości powitał pan dyrektor Marek Mischke i oddał głos gościom. Podsumowanie poprowadził pan Jędrzej Rataj. Na początku podziękował za współpracę, opowiedział uczniom czym zajmują się myśliwi, dlaczego organizowane są zbiórki kasztanów, jakie to ma znaczenie dla zwierząt. Potem przeprowadził krótki konkurs wiedzy o zwierzynie łownej i myślistwie. Za każdą poprawną odpowiedź nagradzał uczniów drobnymi upominkami. Na koniec stwierdził, iż nasi uczniowie posiadają dużą wiedzę z tego zakresu i chwalił ich za to. Następnie zostały wręczone nagrody za udział w zbiórce kasztanów. W tym roku szkolnym nasi uczniowie zebrali łącznie 3597 kilogramów kasztanów. Dla upamiętnienia tego faktu pan dyrektor otrzymał plakietkę z ilością uzbieranych kasztanów. W konkursie udział wzięło 40 uczniów. Wszyscy otrzymali nagrody. Najwięcej kasztanów uzbierali:
I miejsce – Julita Szablewska, kl. VI – 800 kg.
II miejsce – Miłosz Borkowski, kl. I – 600 kg.
III miejsce – Przemek Pilarski, kl. II – 300 kg.
IV miejsce – Sandra Szadkowska, OB- 264 kg.
V miejsce – Arek Szablewski, kl. II – 215 kg.
VI miejsce – Szymon Balicki , OA - 210 kg.
          Apel był bardzo uroczysty, ponieważ mogliśmy posłuchać utworów granych na rogu myśliwskim w wykonaniu przedstawicielki koła. Utwory były grane dla wszystkich, jak też dla poszczególnych laureatów konkursu. Nagrody uczniom wręczał skarbnik Koła Łowieckiego.
          Na zakończenie uczniowie naszej szkoły po raz kolejny zostali zaproszeni do zbiórki kasztanów w przyszłym roku szkolnym.
          Serdecznie dziękujemy myśliwym za współpracę i tak okazałe prezenty.

do galerii zdjęć !!!

WYCIECZKA UCZNIÓW DO GDYNI ...
09.07.2014.

4 czerwca 2014 roku odbyła się wycieczka do Gdyni, na którą wybrali się uczniowie klas I – III pod opieką p. Krystyny Olszowej, Wiolety Kujach, Mireli Trawickiej i Kamili Elias. Tego dnia pogoda dopisała. Było ciepło i słonecznie. Wycieczka odbyła się według planu. Zaczęliśmy od zwiedzania okrętu wojennego „ Błyskawica”. Po zejściu z okrętu – muzeum przeszliśmy Skwerem Kościuszki, gdzie dzieci kupiły sobie pamiątki z wycieczki. Kolejną atrakcją był rejs statkiem pirackim po porcie gdyńskim. Dzieci podziwiały statki, dźwigi, urządzenia portowe. Największe wrażenie zrobił na nich kilkupiętrowy prom pasażerski o długości trzystu metrów, który cumował w porcie. Mogli poruszać się swobodnie po całym statku pirackim. Na najniższym pokładzie było pomieszczenie, gdzie piraci trzymali swoje skarby, ale nie można ich było ruszyć. Kiedy opuściliśmy statek po udanym rejsie, naszym następnym celem była plaża. Dotarliśmy tam po krótkim marszu. Przechodząc obok portu jachtowego, mogliśmy podziwiać najróżniejsze prywatne jachty. Na plaży dzieci mogły pobiegać na boso, posłuchać szumu morza, dotknąć wody, pozbierać muszelki. Było też tam stado łabędzi, były naprawdę wielkie, dlatego musieliśmy zachować szczególną ostrożność. Następnie doszliśmy do wielkiego placu zabaw, gdzie dzieci korzystały z różnych atrakcji. Na miłej zabawie czas szybko mija i trzeba było wracać. W drodze powrotnej weszliśmy na posiłek do Mc Donalds. Przy wyjściu z restauracji każde dziecko otrzymało balonik z okazji Dnia Dziecka. Wróciliśmy do domu zadowoleni, szczęśliwi i pełni wrażeń.

do galerii zdjęć !!!

Poznajemy pracę ludzi na wsi ...
LEKCJA PRZYRODY W TERENIE

– POZNAJEMY NASZE OKOLICE

I PRACĘ LUDZI NA WSI

16 czerwca 2014 roku uczniowie klasy VI wybrali się do Semlina ( Semlinka) w czasie dwóch lekcji przyrody. Zaprosiła nas pani Ewa Myszkier, mama Karoliny. Pojechaliśmy tam, aby poznać miejscowość, która należy do naszego okręgu szkolnego, oraz zobaczyć i posłuchać opowieści o pracy ludzi tam mieszkających. Państwo Myszkier posiadają gospodarstwo rolne, ale obecnie wydzierżawili swoją ziemię i nie uprawiają jej. Mają konia, którego uczniowie mogli obserwować i pogłaskać. Jak opiekować się właściwie koniem opowiedziała Karolina. Brat Karoliny, Mateusz pokazał wszystkim maszyny rolnicze, jakie posiadają i opowiedział do czego one służą. Po tych rewelacjach pani Myszkier zaprosiła wszystkich na kiełbaski z grilla. Potem był czas na chwilę relaksu i rozrywki. Można było poskakać na trampolinie i pograć w piłkę. Na koniec poszliśmy do Julii Woźniak, która też mieszka w tej miejscowości, aby zobaczyć ich stuletni dom. Sandra chciała nam pokazać swoje króliki, ale musieliśmy wracać do szkoły na kolejne lekcje.

do galerii zdjęć !!!

««  start « poprz. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 53 - 56 z 640
© 2024 - 2000 ZSP Kleszczewo Kościerskie :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.